Configurare și prezentare generală

Lucrări foto - Configurare și prezentare generală

Photo Jobs eficientizează îmbinarea mai multor ședințe foto, cum ar fi fotografierea diferitelor clase dintr-o școală, oferind în același timp flexibilitatea de a ajusta setările și de a urmări statisticile pentru toate aceste sarcini. Acesta simplifică întregul proces oferind instrumente personalizabile pentru a adapta fiecare flux de lucru la nevoile specifice, toate acestea fiind accesibile în mod convenabil dintr-un singur loc, asigurând o urmărire ușoară a fiecărei sesiuni, indiferent de subiect.

Pentru fotografi, automatizează multe sarcini care necesită mult timp, cum ar fi înregistrarea, încărcarea și organizarea fotografiilor, precum și trimiterea de e-mailuri și notificări. Această automatizare le eliberează timp, astfel încât să se poată concentra pe captarea momentului perfect.

Pentru clienți, oferă acces instantaneu la fotografii prin scanarea rapidă a unui cod QR sau a unui link, oferind un plus de control și securitate. Clienții au acces exclusiv la propriile galerii și își pot proteja și mai mult imaginile cu o parolă.

Joburile foto pot fi accesate din panoul de vânzări. Pentru a adăuga un Photo Job, trebuie doar să faceți clic pe butonul Add (Adăugare ). Va apărea un meniu în care veți introduce informațiile necesare, după cum urmează:

Meniul Noua lucrare foto

Titlu: Introduceți numele lucrării foto. Acesta este doar pentru uz intern și nu va fi afișat clienților dumneavoastră.
Tipul de fotografie: Selectați tipul de ședință foto.
Data ședinței foto: Introduceți data ședinței foto.
Începeți publicarea: Specificați când doriți să începeți să vă vindeți fotografiile.
Finalizarea publicării: Specificați când doriți să încetați vânzarea fotografiilor.
Lista de prețuri: Alegeți lista de prețuri care să se aplice galeriilor din cadrul acestui Job foto.
Opțional: Lista de prețuri pentru fotografii de grup: Dacă este necesar, selectați o altă listă de prețuri care să fie aplicată fotografiilor de grup, dacă este cazul.
Promoție: Setați opțional o promoție pentru lucrarea foto. Consultați articolul Promoții pentru mai multe informații.
Flux de lucru prin e-mail: Selectați un flux de lucru prin e-mail pe care l-ați configurat anterior în Sales Panel (Panoul de vânzări). Consultați articolul Flux de lucru prin e-mail pentru mai multe informații.

După ce ați completat toate detaliile necesare, faceți clic pe Continuați pentru a continua.

Opțiuni noi pentru sarcini foto

Va apărea un meniu care vă va oferi diverse opțiuni pentru a continua cu lucrarea dvs. foto:
Utilizați înregistrarea online: Participanții se pot înregistra automat printr-un formular online înainte de ședința foto. Acest lucru include semnarea acordului de protecție a datelor și de confidențialitate. Pentru fiecare participant înregistrat sunt create automat carduri QR. Pentru mai multe informații, citiți articolul Înregistrare online.
Carduri goale cu cod QR: Pentru fiecare participant vor fi generate carduri QR, care conțin un acord de confidențialitate pe care participanții vor trebui să îl semneze înainte de ședința foto. Va trebui să imprimați aceste carduri QR, să le fotografiați împreună cu participanții și să le încărcați pentru a sorta automat imaginile și a crea galerii individuale pentru fiecare participant. Pentru mai multe informații, citiți articolul Carduri goale cu cod QR.
Import prin CSV: Dacă aveți deja o listă de participanți, puteți importa un fișier CSV pentru a crea automat galerii pentru fiecare participant. Rețineți că respectarea GDPR trebuie gestionată manual pentru fiecare participant. Pentru mai multe informații, citiți articolul Import via CSV.
Utilizați sortarea manuală: Întregul proces se face manual, fără carduri QR. Conformitatea GDPR pentru fiecare participant va trebui, de asemenea, să fie gestionată manual. Pentru mai multe informații, citiți articolul Sortare manuală.

După ce ați ales opțiunea preferată și ați finalizat pașii necesari, lucrarea foto creată va apărea în meniu alături de celelalte lucrări foto. Acest lucru vă oferă o prezentare rapidă a tuturor lucrărilor dvs. foto în format tabelar cu informații relevante.

Meniul Photo Job

Puteți utiliza caseta de căutare din dreapta sus pentru a găsi o sarcină foto după nume. Dacă dați clic pe orice sarcină foto din cadrul filei sau dacă faceți clic pe pictograma cu cheie, aceasta se va deschide, permițându-vă să gestionați și să verificați toate detaliile sale.

În interiorul Photo Job

În coloana din dreapta, veți găsi mai multe butoane pentru a gestiona diverse aspecte în cadrul fiecărei lucrări foto, după cum urmează:

Generale: Această secțiune vă permite să accesați și să gestionați toate setările și grupurile create în cadrul Jobului foto. Pentru mai multe informații, citiți articolul General menu (Meniu general).
Clienți: Vă permite să gestionați și să revizuiți contactele asociate cu Lucrarea foto. Pentru mai multe informații, citiți articolul din meniul Customer (Clienți).
Participanți: Această secțiune conține toate informațiile despre persoanele care urmează să fie fotografiate. Pentru mai multe informații, citiți articolul Participants (Participanți).
Comenzi: Aici veți găsi toate comenzile plasate în cadrul lucrării foto. Pentru mai multe informații, citiți articolul Comenzi.
Coduri QR: Acest meniu oferă acces la descărcarea cardurilor QR pentru diferitele galerii asociate cu lucrarea foto. Pentru mai multe informații, citiți articolul Coduri QR.

Galerii și lucrări foto

Odată ce o sarcină foto este configurată și grupurile sunt create, o galerie corespunzătoare este creată automat în meniul Gallery (Galerie). Această galerie va fi întotdeauna asociată grupului și lucrării foto respective. Puteți accesa galeria fie din meniul Gallery (Galerie), fie direct din Photo job (Lucrare foto), selectând grupul corespunzător. pentru mai multe informații, consultați articolul Workflow - Step-by-step guide (Flux de lucru - Ghid pas cu pas).