Import CSV

Import CSV

Această caracteristică se dovedește utilă atunci când aveți deja un fișier CSV care conține detaliile participanților. Aceasta vă permite să importați toate contactele direct în sistem, organizându-le în cadrul grupurilor respective. Rețineți că trebuie să descărcați fișierul de exemplu, să îl completați cu datele dvs. și să importați acest fișier CSV.

Opțiunea Import CSV

1. Confirmarea GDPR

Este important pentru noi că ați avut grijă de GDPR. Prin urmare, trebuie să confirmați că ați obținut GDPR de la toți participanții înainte de a putea utiliza această opțiune. Vă rugăm să confirmați acest lucru făcând clic pe Continuați.

2. Import CSV

La selectarea acestei opțiuni, apare un tabel gol cu coloane reprezentând datele care pot fi importate. În colțul din dreapta sus, veți găsi:
Ștergeți lista: Șterge toate datele introduse.
Încărcați fișierul CSV: Vă permite să selectați fișierul CSV care conține toate datele participanților care urmează să fie importate.
Descărcați fișiere de probă: Descărcați un model de fișier CSV pentru referință, care arată ordinea în care trebuie introduse datele. Este important să utilizați acest model și să evitați încărcarea unui fișier diferit, deoarece acest lucru poate duce la erori.

Odată ce fișierul CSV este gata, faceți clic pe Încărcați fișierul CSV și selectați fișierul. Tabelul va fi completat automat cu informațiile. Puteți modifica sau adăuga informații făcând clic pe pictograma cheie de pe fiecare rând.

Tabel cu informații adăugate

După ce v-ați asigurat că toate detaliile sunt exacte, faceți clic pe butonul Importul participanților din dreapta jos.

3. Verificați lucrarea foto

Photo Job se va deschide cu grupurile create automat, inclusiv toți participanții din cadrul fiecărui grup.

Job foto creat cu import CSV

Puteți adăuga un grup nou introducând numele acestuia în caseta Grup nou din partea de sus și făcând clic pe butonul Add.

Coloana din dreapta afișează toate meniurile din cadrul Photo Job. În mod implicit, apare meniul Generale, care vă permite să ajustați setările Photo Job. Pentru mai multe detalii, consultați articolul General menu (Meniu general).

4. Ședința foto

În ziua ședinței foto, ați înregistrat deja toți participanții. Pentru ședința foto, puteți acum să imprimați codurile QR cu contactele sau să le luați cu dvs. pe smartphone.
Pentru a permite sortarea automată, trebuie mai întâi să faceți o fotografie codului QR și apoi participantului corespunzător.

Pentru a descărca cardul QR pentru ședința foto, faceți clic pe butonul Coduri QR din partea dreaptă. Pentru mai multe informații, citiți articolul Coduri QR.

După ce ați fotografiat participantul, va trebui să îi înmânați cardul QR pentru a permite accesul la galeria sa odată ce aceasta este creată.

5. După ziua de fotografiere

După ziua de fotografiere, va trebui să încărcați fotografia cu cod QR a fiecărui participant, împreună cu fotografiile selectate pe care doriți să le distribuiți sau să le vindeți. Pentru mai multe informații despre următorii pași și caracteristici, vă rugăm să citiți articolul Workflow - Ghid pas cu pas.

 

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți:

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți: