Import CSV

Import CSV

Această funcție se dovedește a fi utilă atunci când aveți deja un fișier CSV care conține detaliile participanților. Aceasta vă permite să importați toate contactele direct în sistem, organizându-le în grupurile lor respective.

Opțiunea Import CSV

1. Confirmare GDPR

Este important pentru noi că v-ați ocupat de GDPR. Prin urmare, trebuie să confirmați că ați obținut GDPR de la toți participanții înainte de a putea utiliza această opțiune. Vă rugăm să confirmați acest lucru făcând clic pe Continuați.

2. Import CSV

La selectarea acestei opțiuni, apare un tabel gol cu coloane reprezentând datele care pot fi importate. În colțul din dreapta sus, veți găsi:
Ștergeți lista: Șterge toate datele introduse.
Încărcați fișierul CSV: Vă permite să selectați fișierul CSV care conține toate datele participanților care urmează să fie importate.
Descărcați fișiere de probă: Descarcă un fișier CSV de exemplu pentru referință, care arată ordinea în care trebuie introduse datele.

După ce fișierul CSV este gata, faceți clic pe Încărcați fișierul CSV și selectați fișierul. Tabelul va fi completat automat cu informațiile. Puteți modifica sau adăuga informații dând clic pe pictograma cu cheie franceză de pe fiecare rând.

Tabel cu informații adăugate

După ce vă asigurați că toate detaliile sunt corecte, faceți clic pe butonul Importul participanților din dreapta jos.

3. Verificați lucrarea foto

Photo Job se va deschide cu grupurile create automat, inclusiv toți participanții din cadrul fiecărui grup.

Photo Job creat cu ajutorul importului CSV

Puteți adăuga un nou grup introducând numele acestuia în căsuța Grup nou din partea de sus și făcând clic pe butonul Add (Adăugare ).

Coloana din dreapta afișează toate meniurile din cadrul Photo Job. În mod implicit, apare meniul Generale, care vă permite să ajustați setările Photo Job. Pentru mai multe detalii, consultați articolul General menu (Meniu general).

4. Fotografiere foto

În ziua ședinței foto, veți fi înregistrat deja toți participanții. Pentru ședința foto, puteți acum să imprimați codurile QR cu contactele sau să le luați cu dvs. pe smartphone.
Pentru a permite sortarea automată, trebuie să faceți mai întâi o fotografie la codul QR și apoi la participantul corespunzător.

Pentru a descărca cardul QR pentru ședința foto, faceți clic pe butonul Coduri QR din partea dreaptă. Pentru mai multe informații, citiți articolul despre codurile QR.

După ce ați fotografiat participantul, va trebui să îi înmânați cardul QR pentru a permite accesul la galeria sa, odată ce aceasta este creată.

5. După ziua de fotografiere a participanților

După ziua de fotografiere, va trebui să încărcați fotografia cu codul QR a fiecărui participant, împreună cu fotografiile selectate pe care doriți să le partajați sau să le vindeți. Pentru mai multe informații despre următorii pași și caracteristici, vă rugăm să citiți articolul Flux de lucru - Ghid pas cu pas.