Fluxul de lucru prin e-mail

Fluxul de lucru prin e-mail

Este posibil să creați fluxuri de e-mail care să trimită automat e-mailurile / conținutul pe care îl doriți către client. Avem șabloane de e-mail predefinite pe care le puteți utiliza sau vă puteți crea propriile fluxuri de lucru de e-mail.

Le puteți utiliza pentru a trimite un e-mail la diverse declanșatoare, cum ar fi atunci când galeria este publicată, anunțarea unei promoții sau trimiterea unui memento înainte ca o galerie să fie arhivată sau o promoție să se încheie.

Acest lucru ar trebui să vă ajute să vă țineți clienții informați și, de asemenea, să vă motiveze să faceți mai multe vânzări.

Utilizați un șablon de flux de lucru prin e-mail

Meniul fluxului de lucru prin e-mail

Pentru a crea un nou flux de lucru prin e-mail, deschideți Fluxul de lucru prin e-mail din Panoul de vânzări. Aveți la dispoziție un șablon pe care îl puteți utiliza. Dacă faceți clic pe acesta, se vor afișa e-mailurile din cadrul fluxului de lucru respectiv.

Flux de lucru cu șablon

Pentru a crea un nou flux de lucru folosind acesta ca șablon, faceți clic pe butonul Duplicate din coloana din dreapta. Va trebui apoi să dați un nou titlu duplicatului și să faceți clic pe Continue (Continuare). O copie a șablonului, inclusiv e-mailurile, va apărea apoi în meniul Email Workflow (Flux de lucru cu e-mailuri), unde puteți edita e-mailurile în funcție de nevoile dumneavoastră.

Creați un flux de lucru pentru e-mailuri

Pentru a crea un nou flux de lucru, faceți clic pe butonul Add (Adăugare ) din meniul Email Workflow (Flux de lucru prin e-mail) și introduceți un Title (Titlu ) pentru noul flux de lucru prin e-mail, care va fi vizibil doar pentru dvs. Când ați terminat, faceți clic pe Continue (Continuare). Va apărea un nou meniu gol Email Workflow (Flux de lucru prin e-mail). O coloană din dreapta afișează informații despre ultima dată de salvare și funcții precum Delete (Ștergere ) și Rename (Redenumire).

Flux de lucru gol pentru e-mailuri

Creați un e-mail în interiorul unui flux de lucru

Odată ajuns într-un flux de lucru de e-mail, faceți clic pe Add (Adăugare ) pentru a crea și configura e-mailul.

Trigger (Declanșator): Alegeți ce eveniment va declanșa e-mailul. Opțiunile sunt:

  • Data de începere a vânzărilor, e-mailurile sunt trimise pe baza datei de începere a vânzărilor din galerie.
  • End selling date (Data de încheiere a vânzărilor), e-mailurile vor fi trimise pe baza datei de încheiere a vânzărilor galeriei.
  • După înregistrare, un e-mail va fi trimis imediat după ce clientul s-a înregistrat. (depinde de modul în care îl configurați)
  • După o comandă, e-mailurile vor fi declanșate atunci când o comandă este plasată în funcție de regula și zilele stabilite.
  • Adăugat un produs în coșul de cumpărături, e-mailurile vor fi declanșate atunci când un produs este adăugat în coșul de cumpărături, în conformitate cu regulile definite și zilele stabilite.
  • Promoțieexpiră, vor fi trimise e-mailuri în funcție de data de expirare a promoției.

Regulă: Decideți când să trimiteți e-mailul în funcție de declanșator. Puteți alege între Instant, Zile înainte sau Zile după.
Zile: Specificați numărul de zile în care se va aplica regula. De exemplu, dacă declanșatorul este Start Selling (Începerea vânzării), regula este Days after (Zile după ) și introduceți 3 zile, e-mailul va fi trimis la 3 zile după începerea vânzării.
Ora de trimitere: Specificați ora de trimitere a e-mailului.

Filter receiver (Filtru receptor): Aici puteți alege între:

  • All (Toți ) pentru a trimite e-mailul către toți clienții dvs. indiferent de comanda lor.
  • Comandat pentru a trimite e-mailul numai clienților care au plasat o comandă.
  • Not Ordered pentru a trimite e-mailul clienților care nu au plasat încă o comandă.

Subiect: Introduceți subiectul e-mailului dumneavoastră.
Message (Mesaj): Creați corpul e-mailului dumneavoastră. Puteți personaliza stilul textului, adăuga paragrafe, linkuri și imagini, după cum este necesar.
Trimiteți un e-mail de test: Înainte de a finaliza, trimiteți un e-mail de test pentru a verifica aspectul și pentru a face orice ajustări necesare pentru a vă asigura că rezultatul corespunde așteptărilor dumneavoastră.
Exemplu de flux de lucru pentru e-mail

Odată configurat, faceți clic pe Save (Salvare). Noul dvs. e-mail va apărea în meniul fluxului de lucru al e-mailurilor pe care l-ați creat, afișând regulile principale pentru o prezentare rapidă. Puteți adăuga atâtea e-mailuri câte aveți nevoie.

Fluxul de lucru al e-mailurilor școlare

Dacă trebuie să faceți modificări la e-mail, faceți clic pe pictograma cu cheie pentru a deschide meniul Edit Email (Editare e-mail ). De aici puteți, de asemenea, să ștergeți e-mailul făcând clic pe butonul coș de gunoi din colțul din dreapta sus.

Utilizați fluxul de lucru al e-mailurilor

Pentru a activa un flux de lucru prin e-mail într-o Galerie sau într-o Galerie QR, accesați meniul Galerii și accesați setările galeriei din Galeria dorită.

Setări galerie

În cadrul Gallery Settings (Setări galerie), localizați și selectați fluxul de lucru preferat din caseta Email Workflow (Flux de lucru prin e-mail ). Faceți clic pe Save (Salvare ) pentru a vă salva modificările. Ca urmare, clienții vor primi automat șablonul de e-mail din fluxul de lucru selectat, în conformitate cu configurația stabilită.