Doriți să știți unde se află comanda dumneavoastră sau să faceți o reclamație în legătură cu comanda dumneavoastră? Puteți găsi totul în Order Cockpit.
Aici puteți găsi termenele de producție și de livrare preconizate pentru fiecare categorie de produse.
Găsiți răspunsuri la întrebări frecvente, articole de ajutor utile, manuale de sistem și alte informații importante în Centrul nostru de ajutor.
Aveți o întrebare despre un produs sau nu ați găsit răspunsul pe care îl căutați? Vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.Vă rugăm să rețineți că reclamațiile trebuie trimise direct prin intermediul Cockpitului de comandă.
Nu sunteți mulțumit de produsul dumneavoastră sau ați observat că acesta a fost deteriorat în timpul transportului? Dorim să fiți complet mulțumit de produsul dumneavoastră. Cu toate acestea, dacă aveți vreun motiv de reclamație, vom găsi o soluție rapidă și satisfăcătoare.
Plănuiți un proiect de mari dimensiuni? Ne-ar face plăcere să vă facem o ofertă personalizată.
Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți:
Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți: