Plângere

Încărcarea datelor

Cum se creează o plângere

Toleranțe de producție și de culoare

În ciuda eforturilor noastre, toleranțele de producție și de fabricație nu pot fi evitate. Toleranțele apar în fiecare producție și reprezintă o abatere permisă care apare din cauza procesului de producție.

Abaterile ușoare de culoare, legate de producție, între diferite materiale și comenzi nu pot fi, din păcate, evitate complet. Acest lucru se datorează utilizării diferitelor materiale (Wall Arts, postere, cărți, albume foto, printuri foto etc.) și diferitelor metode de producție. Toate materialele diferă în ceea ce privește proprietățile lor, cum ar fi albul materialului sau al suprafeței, iar metodele de producție, mașinile și cernelurile diferă. Prin urmare, rezultatele cromatice ale unei lucrări de artă murală și ale unei imprimări foto nu pot fi comparate.

Creați o reclamație

Dacă doriți să faceți o reclamație cu privire la comanda dvs. (de exemplu, produsul arată diferit față de proiectul dvs., nu sunteți mulțumit de culori, produsul este deteriorat etc.), puteți deschide comanda dvs. introducând adresa dvs. de e-mail și numărul de comandă. Vă rugăm să rețineți că nu este posibil să faceți o reclamație prin telefon.

Order functions on website

După ce comanda a fost deschisă, puteți face clic pe butonul Funcții, care vă va oferi o serie de opțiuni. Aici veți găsi opțiunea de a face o reclamație. Dacă faceți clic pe această opțiune, va apărea o fereastră cu un formular pe care trebuie să îl completați.

Order complaint form

Primul lucru pe care trebuie să îl specificați este dacă reclamația se referă la întreaga comandă sau doar la anumite articole.

Apoi, trebuie să selectați dacă reclamația se referă la calitatea produsului sau la transport și livrare.

În cazul calității produselor, va trebui să selectați dacă motivul se datorează culorilor, reproducerii inexacte a imaginii sau produsului deteriorat.

În cazul transportului/livrării, va trebui să alegeți dacă motivul se datorează unui produs sau unei livrări deteriorate, sau dacă produsul nu a fost încă livrat.

După ce ați făcut alegerea, vi se vor solicita detaliile și fotografiile relevante. După ce ați completat toate câmpurile, faceți clic pe Trimitere. Vom investiga în consecință și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Creați acum

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți:

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți: