Liste de prețuri

Liste de prețuri

Pentru a vinde produse foto, trebuie mai întâi să creați liste de prețuri în care să definiți toate criteriile pentru produsele care urmează să fie vândute, caracteristicile și prețurile acestora. Odată create, aceste liste de prețuri vor fi disponibile pentru a fi utilizate în galeriile dvs. atunci când opțiunea Permite comanda este activată.
Toate listele de prețuri create sunt afișate în meniul Liste de prețuri din cadrul panoului Vânzări. Acestea pot fi modificate în orice moment făcând clic pe butonul Editare. Puteți crea oricât de multe liste de prețuri doriți.

Panoul de liste de prețuri

Pentru a crea o listă de prețuri, trebuie să faceți clic pe Adăugare. Va apărea meniul Noua listă de prețuri de vânzare.

Meniul Noua listă de prețuri de vânzare

Primul lucru pe care trebuie să îl configurați sunt setările de bază. Aici trebuie să dați un titlu listei dvs. de prețuri. Acest nume va fi vizibil numai pentru dvs. și nu va fi partajat cu clienții dvs. Puteți seta lista de prețuri ca listă de prețuri implicită. În acest fel, ea va fi activată implicit atunci când permiteți comercializarea uneia dintre galeriile dvs. Și, dacă doriți, puteți activa Înfrumusețarea prețurilor pentru a rotunji automat prețurile.

Setări de bază ale listei de prețuri

Configurarea produselor

Sub Setările de bază veți găsi diferitele categorii de produse foto disponibile. Trebuie să le activați pe cele pe care doriți să le configurați în lista dvs. de prețuri.

Categoria de produse dezactivată

Imediat ce o categorie de produse este activată, vor apărea noi opțiuni. Puteți activa și dezactiva produsele disponibile în cadrul fiecărei categorii în parte.

Produse din categoria Wall Art

De asemenea, puteți sorta ordinea în care sunt afișate produsele foto, astfel încât produsul pe care îl alegeți să apară primul. Pentru a face acest lucru, pur și simplu faceți clic pe săgețile care apar în dreapta fiecărui produs și mutați-l în sus sau în jos, după cum doriți.
Puteți modifica ordinea în care apar atât categoria de produse foto, cât și produsele foto din cadrul categoriei.

Stabilirea prețurilor

Puteți stabili suprataxa pentru fiecare produs. Această suprataxă este adăugată la prețul de achiziție al produsului și corespunde profitului pe care îl primiți pentru fiecare produs vândut. Puteți defini diferite tipuri de suprataxă.
În mod implicit, opțiunea Fix pentru fiecare produs este selectată, permițându-vă să stabiliți manual prețul de vânzare pentru fiecare produs. Dacă faceți clic pe Configurare, veți vedea un panou de configurare pentru produsul respectiv.

Meniul de configurare Fix pentru fiecare produs

Aici puteți configura totul legat de produsul foto și puteți vedea informații detaliate despre prețul acestuia, după cum urmează:
Saal Digital Preț de listă: Afișează prețul de listă al produsului specific pe Saal Digital.
Preț de achiziție: Indică prețul de achiziție la care produsul specific este produs pentru dvs.
Preț de vânzare: Prețul pe care l-ați stabilit pentru produsul specific. Acesta este prețul care va fi afișat în galerie cu această listă de prețuri
Profit: Afișează profitul pe care îl veți obține pe baza prețului de vânzare stabilit și a prețului de achiziție.

Puteți activa sau dezactiva fiecare articol în funcție de nevoile dvs. În mod implicit, toate articolele din cadrul produsului foto sunt selectate cu un preț de vânzare și un profit prestabilite. Puteți modifica cu ușurință suprataxa pentru toate articolele pe un tip absolut sau procentual în primul panou.

Aplicați suprataxa la meniul de articole selectat

Puteți seta ca o anumită configurație să fie selectată implicit atunci când este selectată pentru cumpărare în Galerie.

Meniu de articole preselectate

Puteți utiliza filtrele și instrumentul de căutare pentru a găsi rapid toate articolele cu caracteristicile specificate. Acest lucru facilitează activarea numai a articolelor cu caracteristicile dorite.

Filtre aplicate în configurator

De asemenea, puteți decide prețul final la care se va vinde fiecare, introducând pur și simplu valoarea în coloana Preț de vânzare. După ce ați făcut setările, faceți clic pe Salvare.

În plus față de opțiunea Fix pentru fiecare produs, puteți selectaAbsolut unde puteți seta o suprataxă fixă și Procent unde puteți seta o suprataxă procentuală.

Tipuri de suprataxă

Atunci când aceste opțiuni sunt selectate, puteți face clic pe Configurare pentru a activa sau dezactiva diferitele opțiuni de configurare pentru fiecare produs. În funcție de produsul pe care îl configurați, veți găsi diferite opțiuni pentru a-l personaliza. Odată ce sunteți setat, trebuie să salvați configurația.

Fotografie într-un configurator de rame modificabile

Cum să editați sau să ștergeți o listă de prețuri

După crearea unei liste de prețuri, o puteți edita sau șterge în orice moment. Pentru a face acest lucru, pur și simplu faceți clic pe pictograma cheie franceză pe care o veți vedea în partea dreaptă.

Modificați orice doriți, iar dacă doriți să o ștergeți, veți găsi o pictogramă coș de gunoi în partea dreaptă sus.

Reducere pentru contul profesional

Vă rugăm să rețineți că un cont profesional Saal Digital are în mod inerent o reducere 35 % aplicată la prețurile listate. În consecință, prețurile afișate în coloana Prețuri de cumpărare includ deja această reducere și sunt, prin urmare, mai mici decât prețurile listate Saal Digital. Acest lucru vă oferă, cu un Cont profesional Saal Digital, flexibilitatea de a stabili un Preț de vânzare al fiecărui articol sub suma listată de Saal Digital, deși este important să recunoașteți că acest lucru poate duce la venituri mai mici.

Tipuri de suprataxă

Când să utilizați Setați prețul pentru fiecare produs tip de suprataxă

Luați în considerare utilizarea unui Setați prețul pentru fiecare produs atunci când doriți un control precis asupra prețului produselor individuale pe baza caracteristicilor și valorii lor unice. Puteți alege să utilizați această metodă de stabilire a prețurilor dacă aveți o ediție limitată sau o colecție exclusivă de fotografii cu calități speciale care le diferențiază de restul ofertelor dvs. Abordarea prețurilor fixe pe produs vă permite să poziționați strategic anumite fotografii la prețuri premium, menținând în același timp o strategie coerentă de stabilire a prețurilor pentru restul portofoliului dumneavoastră.

Când să utilizați procentual tipul de suprataxă

Luați în considerare utilizarea unei suprataxe procentuale atunci când doriți să oferiți prețuri flexibile în funcție de valoarea sau dimensiunea fotografiilor dvs. Suprataxele procentuale vă permit să ajustați proporțional prețul diferitelor produse foto pentru a reflecta costurile de producție variabile, menținând în același timp o marjă de profit constantă. Această abordare este ideală dacă oferiți o gamă largă de produse de diferite calități și dimensiuni, oferind clienților libertatea de a alege opțiunea care se potrivește cel mai bine bugetului și preferințelor lor.

Când să utilizați absolut tipul de suprataxă

O suprataxă absolută funcționează bine atunci când doriți să stabiliți un profit de bază fix pentru fotografiile dvs. și cu acesta să acoperiți costurile suplimentare care nu sunt afectate de variațiile de dimensiune sau valoare. Utilizați o suprataxă absolută pentru a vă asigura că costurile specifice sunt acoperite în mod adecvat fără a vă baza exclusiv pe atributele produsului. Suprataxele absolute sunt deosebit de utile dacă aveți produse standardizate cu costuri de producție uniforme și doriți să mențineți o marjă de profit consistentă în toate listările dvs.

Descărcarea fișierelor

În plus față de produsele foto, puteți vinde sau pune la dispoziție gratuit fișierele dvs. digitale. Pentru mai multe informații, consultați articolul Descărcare fișier.

Lista de prețuri pentru o anumită imagine

Puteți configura o listă de prețuri specifică pentru o imagine individuală. Acest lucru este util dacă, de exemplu, doriți să vindeți o fotografie de grup într-un anumit format la un anumit preț. Pentru a face acest lucru, deschideți galeria și selectați o fotografie. Toate informațiile despre fotografie vor apărea în meniul din dreapta. Faceți clic pe fila Vânzări pentru a vizualiza toate informațiile de vânzare. Aici veți găsi meniul derulant al listei de prețuri.

Imagine selectată în galerie

În mod implicit, opțiunea Use price list from gallery este selectată. Tot ce trebuie să faceți este să selectați lista de prețuri pe care doriți să o activați pentru fotografia respectivă. Odată selectată, faceți clic pe Salvare modificări.

Opțiuni pentru lista de prețuri a imaginilor

Când deschideți galeria, veți vedea că fotografia pe care ați selectat-o oferă produsele și prețurile din lista de prețuri specificată pentru fotografia respectivă.

Strategia de stabilire a prețurilor: Sfaturi generale

În plus, iată câteva sfaturi generale pentru a vă ajuta să vă stabiliți eficient prețul fotografiilor:

  1. Calculați costurile de producție: Începeți prin a determina costurile asociate cu producerea fiecărui produs foto, ținând cont de alte cheltuieli ale afacerii dvs. Includeți aceste costuri în strategia dvs. de stabilire a prețurilor.
  2. Cercetați piața: Analizați prețurile fotografiilor și produselor similare din nișa dumneavoastră. Acest lucru vă va oferi o idee despre gama de prețuri pe care clienții sunt dispuși să o plătească.
  3. Evaluați-vă munca: Prețuiți munca dvs. în funcție de valoarea artistică și de atractivitatea acesteia și luați în considerare timpul și efortul implicate în realizarea și editarea fotografiilor. Alocați o marjă rezonabilă pentru munca dvs. creativă.
  4. Oferiți diferite opțiuni de preț: Oferiți opțiuni de preț pentru diferite dimensiuni sau formate, pentru a vă potrivi diferitelor bugete.
  5. Calitate versus cantitate: Găsiți un echilibru între a vinde mai multe fotografii la un preț mai mic și a vinde mai puține fotografii la un preț mai mare. Luați în considerare modul în care fiecare abordare se aliniază cu obiectivele dvs. de afaceri.
  6. Oferiți promoții: Creați un sentiment de exclusivitate prin oferirea de promoții pe perioade limitate ale celor mai bune fotografii la prețuri premium.
  7. Vouchere: Oferiți reduceri atunci când clienții achiziționează mai multe printuri sau produse împreună.
  8. Testați și ajustați: Începeți cu prețuri competitive și, pe măsură ce obțineți informații despre preferințele clienților și tendințele vânzărilor, ajustați-vă prețurile în consecință. Monitorizați prețurile concurenților dvs. și asigurați-vă că prețurile dvs. sunt competitive pe piață, menținând în același timp profitabilitatea.
  9. Monitorizați rentabilitatea: Analizați în mod regulat datele privind vânzările și costurile pentru a vă asigura că obțineți un profit din fiecare vânzare.
  10. Percepția mărcii: Prețul fotografiilor dvs. reflectă valoarea mărcii dvs. Evitați să stabiliți prețuri prea mici, deoarece acest lucru poate submina calitatea percepută a mărcii dumneavoastră.

Nu uitați că stabilirea prețurilor este un aspect dinamic al afacerii dumneavoastră și este important să vă revizuiți și să vă actualizați periodic strategia de stabilire a prețurilor în funcție de evoluția condițiilor de piață, de feedback-ul clienților și de obiectivele de afaceri.

 

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți:

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți: