Trimiteți o reclamație

Depuneți o plângere

Există mai multe modalități de a depune o plângere în Photo Portal:

1. Trimiteți clientul direct la Asistență

Puteți informa clientul să contacteze direct echipa noastră de asistență. Vom analiza cazul, vom investiga problema și vom oferi o soluție adecvată.

2. Transmiteți reclamația dumneavoastră

Alternativ, ne puteți contacta direct cu detaliile reclamației clientului și ne puteți trimite un mesaj cu toate informațiile relevante.

3. Transmiteți o reclamație prin Gestionarea comenzilor

De asemenea, puteți crea o reclamație în instrumentul de gestionare a comenzilor.
Introduceți adresa de e-mail a clientului și numărul comenzii. Ambele pot fi găsite în Portalul dvs. foto în cadrul Panou de vânzări în meniul Managementul comenzilor.
Odată introduse, faceți clic pe Acțiuni în colțul din dreapta sus, selectați Reclamație și completați informațiile necesare.
Notă: Clientul va fi notificat automat atunci când o reclamație este depusă în acest mod.

Soluții posibile pentru o reclamație

Reproducere: Dacă este posibil, vom reproduce articolul, astfel încât clientul să primească comanda rapid și corect.
Voucher: Vă putem oferi un voucher (inclusiv costurile de expediere), astfel încât să puteți re-comanda singur produsul. Avantajul acestei soluții este că profitul dvs. din comanda inițială rămâne neafectat.
Rambursare: La cerere, putem rambursa suma pentru produsul în litigiu direct clientului. Notă: Profitul dvs. va fi redus cu suma corespunzătoare.

Cum să utilizați un voucher pentru o reclamație

  1. Accesați site-ul Saal Digital și intrați în contul dvs.
  2. În cadrul Produse, selectați produsul pe care doriți să îl comandați din nou.
  3. Adăugați proiectul pregătit în coșul dvs.
  4. În câmpul Valorificare voucher, introduceți codul de voucher pe care vi l-am trimis.
  5. Dacă este necesar, introduceți adresa de livrare a clientului.
  6. Finalizați comanda.