Gestionarea comenzilor: Aprobări, decontări și alte caracteristici gratuite

Gestionarea comenzilor

Urmărire și control simplificat al comenzilor

Managementul comenzilor

Obțineți informații cuprinzătoare cu o imagine de ansamblu a tuturor comenzilor, inclusiv detalii esențiale, cum ar fi datele și numerele comenzilor, informațiile despre clienți, sumele totale și profiturile. Această caracteristică vă permite să urmăriți și să gestionați eficient fiecare tranzacție, oferind o imagine clară a activității de vânzări, asigurându-vă că rămâneți informat cu privire la starea și detaliile achizițiilor clienților.

Aprobare manuală (opțional)

Revizuiți și aprobați fiecare comandă înainte ca aceasta să intre în producție. Acest proces de aprobare manuală vă acordă autoritatea de a vă asigura că fiecare comandă respectă standardele dumneavoastră, oferind o verificare finală a calității, garantând satisfacția clienților și menținând o producție de înaltă calitate.

Lista de decontare

Navigați cu ușurință prin intermediul listei de decontări, care oferă o imagine de ansamblu lunară agregată a veniturilor dumneavoastră. Fiecare decontare afișează informații detaliate despre comenzile plasate prin galeriile dvs., inclusiv profitul obținut. Plățile sunt aranjate pentru a fi efectuate pe data de 15 a lunii următoare.

Înlocuirea imaginilor (opțional)

Optimizați-vă fluxul de lucru încărcând mai întâi imagini needitate și/sau cu rezoluție redusă ca o previzualizare. Când primiți o comandă, vi se va cere să schimbați imaginile înainte de a plasa comanda. Acest lucru vă permite fie să economisiți spațiu de stocare, fie să editați numai imaginile comandate de clientul dvs. Acest lucru vă permite să oferiți produse de o calitate excelentă.

Export CSV

Exportați cu ușurință comenzile și listele de contacte în format CSV, permițând o integrare perfectă cu alte sisteme sau o analiză detaliată cu ajutorul unui program de calcul tabelar. Această funcționalitate vă îmbunătățește capacitatea de a organiza, analiza și utiliza datele dvs. în afara platformei, oferind flexibilitate în ceea ce privește modul în care gestionați și interpretați informațiile de afaceri.

Livrare directă sau colectare în magazin

Alegeți cea mai potrivită opțiune de livrare pentru afacerea dvs., fie că este vorba de livrare directă la adresa clientului sau de colectare la studioul dvs. Această flexibilitate vă permite să adăugați o notă personală comenzilor, eventual reambalându-le pentru o experiență de marcă sau pur și simplu eficientizând procesul de distribuție pentru a vă satisface nevoile operaționale.

Să începem călătoria dvs.

Explorați Saal Photo Portal: creați galerii, proiecte și vindeți imagini cu ușurință. Înscrieți-vă gratuit pentru a explora în mod independent sau rezervați o demonstrație pentru o prezentare ghidată adaptată la fluxul dvs. de lucru. Începeți acum să vă construiți vitrina digitală!