Mesaje de eroare software
În cazuri rare, software-ul poate afișa un mesaj de eroare. Vă recomandăm să ștergeți fișierele temporare ca primă măsură și apoi să verificați dacă mesajul de eroare apare în continuare.
Ștergerea datelor temporare
Deschideți Settings (Setări ) (accesibile prin intermediul pictogramei de angrenaj) și selectați Delete temporary data (Ștergeți datele temporare). Bifați toate cele trei opțiuni și confirmați cu Delete now (Ștergeți acum):
- Ștergeți datele temporare
- Ștergeți desenele descărcate
- Ștergeți miniaturile
Va apărea o casetă de dialog care vă va informa că software-ul trebuie închis. Vă rugăm să reporniți software-ul.
Mesajul de eroare nu ar trebui să apară din nou, dar dacă apare, vă rugăm să verificați următoarele puncte
Mesajul de eroare apare întotdeauna pe aceeași pagină dintr-un proiect
Dacă problema apare numai pe anumite pagini, selectați paginile afectate și ștergeți întregul conținut al acestor pagini din proiect. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe Page (Pagina ) în panoul din dreapta și selectați Select All (Selectați totul). Eliminați elementele selectate apăsând tasta de ștergere de pe tastatură. Nu ar trebui să rămână niciun element în Layers (Straturi).
Apoi redenumiți fișierele de imagine, lipiți conținutul (fișierele de imagine redenumite, casetele de text etc.) înapoi în pagini și salvați proiectul sub un nume nou.
Imaginile nu pot fi afișate/încărcate
Verificați mai întâi dacă imaginile sunt salvate într-un format de fișier acceptat
macOS: Permiteți software-ului de proiectare accesul complet la hard disk. În secțiunea Security > Privacy > Full Disk Access (Securitate > Confidențialitate > Acces complet la disc), puteți specifica ce aplicații ar trebui să aibă acces complet la disc. Adăugați software-ul de proiectare aici. Acesta ar trebui apoi să poată vedea sursele dvs. de imagini. Pentru a evita problemele de permisiune, puteți încerca, de asemenea, să salvați imaginile pe desktop ca test.
Nu pot încărca comanda mea
Vă rugăm să verificați setările computerului dvs. pentru a vedea dacă un firewall sau un program antivirus blochează software-ul. Dacă este cazul, deblocați software-ul Saal Design în aceste programe. Încărcarea ar trebui apoi să funcționeze fără probleme.
Imposibilitatea de a instala sau de a porni software-ul
Dacă nu reușiți să instalați sau să porniți software-ul Saal Design, vă rugăm să verificați dacă software-ul este compatibil cu sistemul dumneavoastră de operare și dacă nu este blocat de firewall-ul dumneavoastră.
Dacă este blocat de firewall-ul dumneavoastră sau de programul de scanare a virușilor/antivirus. Dacă este cazul, vă rugăm să deblocați software-ul Saal Design în aceste programe.
Software-ul pornește doar în modul offline
Ceva blochează accesul software-ului la internet. Vă rugăm să verificați setările computerului dumneavoastră pentru a vedea dacă un firewall sau un program antivirus blochează software-ul. Dacă este cazul, deblocați software-ul Saal Design în aceste programe. Încărcarea ar trebui apoi să funcționeze fără probleme.
Eroare 3001, eroare 2038 sau mesaj de acces refuzat
Software-ul nu poate accesa niciun fișier de pe sistemul dumneavoastră. Vă rugăm să verificați dacă aveți suficient spațiu liber pe hard disk, dacă aveți drepturi de acces complete la toate fișierele și directoarele și dacă niciun software antivirus nu blochează accesul. În acest caz, deblocați software-ul Saal Design în programele relevante. Încărcarea ar trebui apoi să funcționeze fără probleme.
Aveți în continuare probleme?
Dacă aveți în continuare probleme, vă rugăm să contactați serviciul de asistență pentru clienți cu următoarele informații:
- Spuneți-ne ce măsuri ați luat în timpul utilizării până la apariția mesajului de eroare
- Trimiteți-ne o captură de ecran a problemei
- Spuneți-ne numele + versiunea sistemului dvs. de operare
- Trimiteți-ne jurnalul de eroare
Jurnal de eroare software
Puteți găsi jurnalul de erori în software făcând clic pe butonul Settings (Setări ) cu unelte în colțul din dreapta sus și apoi făcând clic pe butonul Open folder with log files (Deschidere dosar cu fișiere jurnal ) în fereastra care se deschide. Vă rugăm să ne trimiteți toate fișierele jurnal din ultimele 7 zile.