Depanare

Ocazional, pot apărea probleme în software sau pot apărea mesaje de eroare. Pentru astfel de cazuri, am creat un ghid de depanare pas cu pas pe care îl puteți utiliza pentru a încerca să remediați problema. Acest ghid vă va conduce prin procesul de identificare a posibilelor dificultăți și de găsire a soluțiilor adecvate.

Ca un prim pas, vă recomandăm să ștergeți fișierele temporare. În multe cazuri, acest lucru va rezolva problema. Cu toate acestea, dacă problema persistă, vă recomandăm să verificați și să luați în considerare următoarele opțiuni.

Ștergerea datelor temporare

  1. Deschideți meniul Settings (Setări ), care poate fi accesat, de obicei, prin intermediul pictogramei de angrenaj.
  2. Căutați opțiunea Delete temporary data (Ștergere date temporare ) și selectați-o.
  3. Bifați toate cele trei opțiuni: Delete temporary data (Ștergere date temporare), Delete downloaded designs (Ștergere desene descărcate) și Delete thumbnails (Ștergere miniaturi).
  4. Confirmați ștergerea selectând Delete now (Ștergeți acum).
  5. Va apărea o casetă de dialog care indică faptul că software-ul trebuie închis. Vă rugăm să închideți software-ul.
  6. Reporniți software-ul pentru a finaliza procesul.
    Dacă întâlniți din nou mesajul de eroare, luați în considerare următorii pași de depanare:

Imaginile nu pot fi afișate/încărcate

Dacă întâmpinați probleme legate de faptul că imaginile nu pot fi afișate sau încărcate, vă rugăm să luați în considerare următorii pași de depanare:

  1. Începeți prin a verifica dacă imaginile sunt salvate într-un format de fișier și spațiu de culoare acceptate.
  2. Pentru a evita potențiale probleme de permisiune, puteți încerca, de asemenea, să salvați imaginile pe desktop ca test.
  3. Asigurați-vă că dosarele sau numerele de fișiere nu conțin emoticoane. Dacă da, eliminarea acestora va rezolva problema.

Pentru utilizatorii de macOS, urmați acești pași suplimentari:

  1. Permiteți software-ului de proiectare accesul complet la hard disk. Puteți face acest lucru accesând secțiunea Security > Privacy > Full Disk Access (Securitate > Confidențialitate > Acces complet la disc) din preferințele sistemului.
  2. În secțiunea respectivă, specificați software-ul de proiectare ca aplicație care ar trebui să aibă acces complet la disc. Adăugând-o aici, software-ul ar trebui să poată accesa sursele de imagini.
  3. Asigurați-vă că ați acordat acces la Apple Photos pentru programul Saal Design în setările sistemului de operare. Puteți face acest lucru accesând System Preferences (Preferințe de sistem) > Privacy & Security (Confidențialitate și securitate) > Photos (Fotografii). Activați în listă accesul la fotografiile dvs. pentru aplicația Saal Digital.

Ar trebui apoi să puteți să le accesați.

Probleme la accesarea imaginilor pe NAS sau în cloud

Problema cu care vă confruntați este că nu puteți accesa sau vizualiza imaginile stocate pe NAS (Network Attached Storage) sau în serviciul dvs. de cloud. Pentru a remedia această problemă, urmați acești pași:

Atribuiți o literă de unitate: Imaginați-vă NAS-ul sau serviciul cloud ca pe un spațiu de stocare digitală. Pentru a accesa fișierele, computerul dvs. are nevoie de un mod specific de a identifica și de a ajunge la acel spațiu, precum o literă pentru o anumită cameră. În acest caz, trebuie să atribuiți o literă de unitate NAS-ului sau serviciului de stocare în cloud, care este ca și cum ați da un nume unic acelui spațiu de stocare. Acest lucru ajută calculatorul să găsească și să acceseze imaginile dorite.

Probleme la accesarea imaginilor de pe o unitate USB

Dacă întâmpinați probleme în accesarea acestor imagini direct de pe dispozitivul de stocare USB, o soluție este să copiați imaginile într-un dosar de pe memoria internă a computerului. Ar trebui să puteți accesa imaginile acum.

Bold și italic nu sunt disponibile în toate fonturile

Unele fonturi nu acceptă caracterele bold sau italice. Acest lucru se datorează fontului în sine și nu este o defecțiune a software-ului. Pentru a obține text bold sau italic, trebuie să alegeți fonturi care oferă aceste stiluri.

Fișierul nu a putut fi salvat

Dacă primiți mesajul The file could not be saved (Fișierul nu a putut fi salvat ) atunci când exportați un proiect sau creați un PDF dintr-un proiect, asigurați-vă că software-ul are drepturi de acces complete la dosarul în care doriți să salvați fișierele sau selectați un alt dosar.

Pentru utilizatorii macOS, urmați acești pași suplimentari:

  1. Permiteți software-ului de proiectare accesul deplin la hard disk. Puteți face acest lucru accesând secțiunea Security > Privacy > Full Disk Access (Securitate > Confidențialitate > Acces complet la disc) din preferințele sistemului.
  2. În această secțiune, adăugați software-ul de proiectare ca aplicație care ar trebui să aibă acces complet la disc. Adăugând-o aici, software-ul ar trebui să poată salva fișierele.

Mesaj de eroare mereu pe aceeași pagină într-un proiect

Dacă întâmpinați această problemă pe anumite pagini, o puteți rezolva urmând acești pași:

  1. Selectați paginile afectate și ștergeți tot conținutul lor din proiect. Pentru a face acest lucru, navigați în panoul din dreapta și faceți clic pe Page . Apoi, alegeți Select All (Selectare tot ) pentru a evidenția toate elementele.
  2. Apăsați tasta de ștergere de pe tastatură pentru a elimina elementele selectate. Asigurați-vă că în secțiunea Layers (Straturi ) nu a rămas niciun element.
  3. În continuare, redenumiți fișierele de imagine asociate cu proiectul. Apoi, copiați și lipiți conținutul, inclusiv fișierele de imagine redenumite, casetele de text și alte elemente, înapoi în pagini.
  4. În cele din urmă, salvați proiectul sub un nume nou pentru a vă asigura că modificările sunt aplicate.

Proiectul este afișat ca fiind invalid

Un proiect care este afișat ca fiind invalid ar putea fi cauzat de o problemă temporară pe sistemul local al computerului dumneavoastră atunci când salvați datele proiectului. Vă rugăm să faceți clic dreapta pe proiectul afectat. Ar trebui să puteți deschide ultimele 5 copii de rezervă ale proiectului dumneavoastră la Backup (Copie de rezervă).

Vizualizarea proiectului este goală

Ați salvat proiecte în software, dar acum lista de proiecte este goală? Acest lucru se datorează faptului că proiectele salvate local nu mai pot fi găsite. Procedați după cum urmează:

  1. Verificați dosarul de proiecte: Mergeți la setările software-ului și găsiți calea către dosarul de proiecte. Această cale indică locul în care sunt stocate proiectele dumneavoastră.
  2. Verificați dacă calea este corectă: Asigurați-vă că calea către dosarul de proiecte este corectă și cunoscută de software.
  3. Acordați acces: Dacă ați mutat folderul de proiecte, de exemplu pe o unitate externă, asigurați-vă că unitatea respectivă este conectată la sistem. Software-ul are nevoie de acces pentru a vizualiza proiectele. Salvați calea corectă în preferințe.

Urmând acești pași, ar trebui să vă puteți vedea din nou proiectele în Project View (Vizualizare proiect).

Proiecte lipsă după schimbarea calculatorului

Dacă v-ați înlocuit vechiul computer cu unul nou, va trebui să transferați toate proiectele create anterior care nu sunt stocate online între sistemul vechi și cel nou:

Exportați proiectul la nivel local:

  1. Deschideți software-ul și încărcați proiectul dorit
  2. Faceți clic pe Share (Partajare ) sau Export Project (Export proiect ) în bara de meniu de sus
  3. Salvați proiectul ca fișier SSWPRM pe un dispozitiv de stocare extern

Importați proiectul pe noul computer:

  1. Asigurați-vă că software-ul este instalat pe noul computer
  2. Mergeți la Projects (Proiecte ) în software
  3. Faceți clic pe Import Project (Importați proiect ) și selectați fișierul SSWPRM exportat anterior.

Notă importantă: Dacă nu aveți acces la vechiul computer și proiectele nu sunt stocate online, din păcate nu le putem restaura.

Comanda nu poate fi încărcată

Dacă întâmpinați dificultăți în încărcarea comenzii, vă rugăm să luați în considerare următorii pași pentru a rezolva problema:

  1. Începeți prin a verifica setările computerului dvs. pentru a determina dacă un firewall sau un program antivirus blochează software-ul.
  2. Dacă descoperiți că software-ul este blocat, va trebui să îl deblocați în cadrul acestor programe.
  3. Prin deblocarea software-ului, ar trebui să vă puteți încărca comanda fără alte probleme.
  4. Vă rugăm să reporniți complet sistemul dacă nu funcționează. Dacă ați încercat pașii anteriori și încă nu reușiți să vă încărcați comanda, ar putea fi util să efectuați o repornire completă a sistemului. Repornirea computerului poate rezolva adesea problemele sau conflictele temporare care pot împiedica procesul de încărcare să funcționeze corect.

Urmând acești pași, ar trebui să reușiți să rezolvați problema de a nu vă putea încărca comanda cu succes.

Fereastra de plată nu este afișată

Atunci când încercați să efectuați o plată pentru comanda dumneavoastră, ar trebui să se deschidă o fereastră în browserul dvs. web în care puteți finaliza plata. Cu toate acestea, unele persoane se confruntă cu o problemă în care această fereastră de plată nu apare. Apare următorul mesaj de eroare: Fereastra de plată se deschide în browserul dvs. implicit. Vă rugăm să finalizați plata acolo.

Verificați dacă ați setat un browser web implicit în setările computerului dumneavoastră. Un browser implicit este cel care se deschide automat atunci când faceți clic pe un link sau deschideți o pagină web. Dacă nu aveți unul setat, va trebui să vă alegeți browserul web preferat și să îl setați ca fiind cel implicit.

După ce ați setat browserul implicit, închideți și redeschideți software-ul și încercați să finalizați din nou procesul de comandă.

Urmând acești pași, fereastra de plată ar trebui să apară acum și puteți continua cu plata. Nu vă faceți griji, articolele pe care doriți să le cumpărați vor fi în continuare în coșul de cumpărături, deci nu le veți pierde în timpul acestui proces.

Software-ul nu mai răspunde sau se blochează

Dacă vă confruntați cu o situație în care software-ul nu mai răspunde sau pare să fie blocat, soluția recomandată este să reporniți sistemul / calculatorul. Această acțiune este foarte eficientă în rezolvarea problemei în aproape toate cazurile.

Software-ul este foarte lent sau durează mult timp pentru a accesa imaginile

Poate fi cauzată de un software antivirus sau anti-malware, care poate întrerupe accesul la fișiere și poate cauza aceste probleme. Puteți încerca să dezactivați software-ul specific pe care îl utilizați pentru a vedea dacă acest lucru rezolvă problema.

Cu toate acestea, vă recomandăm cu tărie să nu utilizați un sistem fără un software antivirus corespunzător instalat.

Imposibilitatea de a instala sau de a porni un software

Dacă întâmpinați probleme cu instalarea sau pornirea software-ului pentru desktop, vă rugăm să urmați următorii pași pentru a rezolva problema:

  1. Verificați compatibilitatea software-ului cu sistemul dvs. de operare. Asigurați-vă că sistemul dumneavoastră de operare îndeplinește cerințele minime specificate de software.
  2. Verificați dacă software-ul este blocat de firewall sau de programul antivirus.
  3. Dacă software-ul este blocat, este posibil ca acest lucru să se datoreze firewall-ului dumneavoastră sau programului antivirus. În astfel de cazuri, vă rugăm să deblocați software-ul în cadrul acestor programe.

Prin efectuarea acestor acțiuni, ar trebui să puteți rezolva problema de a nu putea instala sau porni cu succes software-ul.

Software-ul pornește în modul offline

Dacă constatați că software-ul pornește numai în modul offline, acest lucru indică faptul că nu are acces la internet. Funcționalitatea este foarte limitată atunci când lucrați în modul offline, deoarece software-ul necesită o conexiune la internet pentru a funcționa corect. Pentru a rezolva această problemă, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.

  1. Verificați setările computerului dumneavoastră pentru a vedea dacă un firewall sau un program antivirus blochează accesul software-ului la internet.
  2. Dacă descoperiți că acesta blochează accesul software-ului la internet, verificați setările computerului dumneavoastră. Dacă descoperiți că software-ul este blocat de aceste programe, va trebui să le deblocați.
  3. Dacă deblocați software-ul în programul firewall sau antivirus, ar trebui să vă puteți reconecta la internet.
  4. După ce ați deblocat software-ul, acesta ar trebui să funcționeze corect.

Aveți în continuare probleme?

Instalați software-ul pe un alt computer, exportați proiectul și importați-l pe acel sistem. Verificați dacă problemele cu care v-ați confruntat s-au rezolvat atunci. Dacă încă mai întâmpinați probleme, suntem aici pentru a vă ajuta. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți și să furnizați următoarele informații:

  1. Descrieți pașii pe care i-ați urmat până la apariția mesajului de eroare. Acest lucru ne va ajuta să înțelegem contextul problemei.
  2. Trimiteți-ne o captură de ecran a problemei cu care vă confruntați.
  3. Informați-ne despre numele și versiunea sistemului dvs. de operare. Aceste informații ne vor ajuta să restrângem potențialele probleme de compatibilitate.
  4. Furnizați-ne jurnalul de erori. Pentru a accesa jurnalul de erori, faceți clic pe butonul Settings (Setări) (pictograma cu unelte) situat în colțul din dreapta sus al software-ului. În fereastra care se deschide, faceți clic pe butonul Open folder with log file (Deschidere dosar cu fișier jurnal ). Vă rugăm să ne trimiteți toate fișierele jurnal din ultimele 7 zile.

Furnizând aceste informații echipei noastre de asistență pentru clienți prin intermediul formularului furnizat, vom fi mai în măsură să investigăm mai bine problema și să vă oferim asistența necesară. Contribuția dvs. ne va ajuta să înțelegem și să rezolvăm problema cu care vă confruntați. Vă mulțumim că v-ați făcut timp să ne furnizați informațiile solicitate.

 

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți:

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți: